Wandeltocht 1 juni: thema ‘Bijen’

E-mail je reactie naar info@middendelflandvereniging.nlGeplaatst  door secretariaat mei 13th, 2013 in

Wandeltocht door Midden-Delfland met het thema ‘Bijen’ De Midden-Delfland Vereniging organiseert ook deze maand een wandeltocht  met thema door Midden-Delfland.  Deze zaterdag staat de route in het teken van bijen, er zal dus speciaal gelet worden op gewassen waar zij voorkomen. Naast de begeleiding van een gids van de Midden-Delfland Vereniging krijgt u door dhr. Hugo Koole uitleg over de bijen. De route start op 1 juni a.s. om 13.00 uur aan de Oostveenseweg 15 in Schipluiden. De tocht duurt ca. 2 uur en kost € 1,00. Aanmelden graag via secretariaat@middendelflandvereniging.nl of tel.nr. 06-42 10 54 07.  (Niet noodzakelijk) Voor meer informatie: www.middendelflandvereniging.nl.