stand aug-septIn de maand augustus en september zijn er veel markten geweest waar de Midden-Delfland Vereniging aanwezig was. Hieronder is een overzicht te vinden van de markten waar de vereniging aanwezig was en de komende tijd te vinden is.

De gastheren en – vrouwen van de vereniging staan mensen te woord en verkopen / geven materialen mee. Alles is erop gericht mensen enthousiast te maken over Midden-Delfland en hen bewust te maken van het belang van het behoud van Midden-Delfland. Die impact is niet altijd direct meetbaar, maar wel van groot belang. Daarom blijven we stevig inzetten op de markten. Vindt u het ook belangrijk om het belang van Midden-Delfland onder de aandacht te brengen? We zijn weer op zoek naar gastheren en –vrouwen die deze belangrijke taak op willen pakken.

Afgelopen markten

In de maand augustus en september zijn de gastheren- en vrouwen van de Midden-Delfland Vereniging op 7 markten geweest. In sommige weekenden waren er meerdere markten waar de vereniging aanwezig was.

Zaterdag 23 augustus waren de gastheren- en vrouwen van de vereniging op Piccolo Mundo te Delft te vinden. Deze markt omvat een Oosterse, Afrikaanse, Europese,  Zuid-Amerikaanse markten de Delftse Streekmarkt op de Boterbrug, waar de Midden-Delfland Vereniging te vinden was.

Op zaterdag 30 augustus was de vereniging op 2 markten present, namelijk bij het oogstfeest van Kinderboerderij Tanthof te Delft en bij het Nazomerfeest Maasland.

Op zondag 7 september was de vereniging weer aanwezig op de Biesland Dagen aan de rand van de Delftse Hout. Er was een streekmarkt, een info-markt, spelen voor de kinderen in de wei en een open dag op de boerderij.

In het weekend van 13 en 14 september was er veel te doen. Op zaterdag 13 september was de vereniging met een stand aanwezig op de vrijwilligersmarkt in Maassluis. Ook hadden we foldermateriaal verstrekt voor de Streekmarkt daar. . Op zondag 14 september waren de gastheren- en vrouwen van de vereniging te vinden op de Nazomerfair bij de Ackerdijkse Plassen / bezoekerscentrum Natuurmonumenten.

Komende markten

Voor de komende weken staan er weer drie markten gepland, namelijk:
zaterdag 28 september: Maassluis Duurzaam
zaterdag 4 oktober: Slinger door de wijk / 112 dag te Delft
zaterdag 11 oktober: Tuin van de Randstad, bij druivenkwekerij Nieuw Tuinzight te Den Hoorn

Gastheer of – vrouw worden?

We zijn weer op zoek naar gastheren en vrouwen die de vereniging, en daarmee het Midden-Delfland gebied, willen vertegenwoordigen op verschillende markten.

Bent u enthousiast over het Midden-Delfland gebied? Brengt u dit enthousiasme graag over op anderen? Dan is de Midden-Delfland Vereniging op zoek naar u!

Als vrijwilliger bent u belangrijk voor onze vereniging. U werkt samen met de bestuursleden en met een aantal andere vrijwilligers in een enthousiaste vereniging. Uiteraard kunt u aanspraak maken op reis- en onkosten vergoeding. Daarnaast organiseren we ieder jaar iets leuks voor onze vrijwilligers.

Voor meer informatie kan contact worden opgenomen met Inge van den Heuvel of Veronique van ’t Westeinde. Zij zijn te bereiken op maandag, dinsdagochtend, woensdagochtend en donderdag via secretariaat@middendelflandvereniging.nl of via 06-42105407 of 06-51765612.