Rint de Vries heeft op 9 september afscheid genomen van de MDV-werkgroep Paden, onvermoeibare liefhebbers van wandelen en fietsen, goed voor talloze thematochten en routemakers van faam.

Michel van Ruijven bedankte Rint voor zijn jarenlange inzet en betrokkenheid. De werkgroep heeft Roos Heijdra verwelkomd als nieuw lid.

Paden
De werkgroep Paden, allemaal vrijwilligers, bestaat sinds 1999.  Ze zijn vooral bekend van de razend populaire Ommetjes in Midden-Delfland, wandelroutes die geschikt zijn voor zomaar even tussendoor of na het avondeten.  Daarnaast tekenden ze voor het fietsboekje Kethel, Kandelaar en andere kernen. Alle fiets- en wandelfolders zijn via de webshop van de vereniging te bestellen,  en ook online te bekijken en te downloaden, klik dan hier.

Verder organiseert de werkgroep thematochten, met een of meer gidsen, op elke eerste zaterdag in de maanden april tot en met november (muv juli en augustus).

Foto: Martin Visser

Volg je ons ook op MDV-Facebook- en –Instagram? Liken/delen wordt gewaardeerd! En wil je de Midden-Delfland Vereniging steunen en de Midden-Delfkrant ontvangen, word lid of maak iemand (buur, collega, familie) bijv. als cadeau lid, klik hier voor het inschrijvingsformulier. Ben je al lid en breng je een of meer leden aan, dan ontvang je een leuke verrassing, klik hier en lees meer hierover.