138d555f-9245-439d-a1f4-925e5f5a4804De Midden-Delfland Vereniging komt graag naar u toe. Onder dat motto geven we lunchlezingen om de band tussen Midden-Delfland en de omliggende steden en hun inwoners te versterken.  Midden-Delfland is immers de ‘tuin’ voor ruim 2 miljoen inwoners van de Metropoolregio,  jong en oud kan naar hartenlust komen struinen.Misschien ben je benieuwd naar deze nog jonge activiteit, wie weet prik je graag een vorkje mee?! En dan bedoelen we dat je zo’n lezing, op basis van een kant-en-klare-presentatie, namens de Midden-Delfland Vereniging wilt verzorgen. Of ken je organisaties, verenigingen, ondernemersclubs en wat dies meer zij in omliggende gemeenten waarvoor een lunchlezing interessant is.

Op dinsdagavond 16 februari a.s houden we een voorbeeldpresentatie  speciaal voor jullie. Vanaf 20 uur (inloop vanaf 19.45 uur) in de Koe (Burgemeester Musquetiersingel 40, Schipluiden) vertelt Albert Tieken, die als vrijwilliger al menig video- en fotoverslag heeft gemaakt voor de vereniging, graag meer, be our guest/wees welkom!  Voor meer informatie kun je contact opnemen met Wil van Dalen: wil@middendelflandvereniging.nl / 06-10194079