De informatievrijwilligers van de Midden-Delfland Vereniging gaan de komende maanden met de MDV-kraam naar verschillende evenementen in de regio. Maasland, Kethel, Delft, Schiedam en Rotterdam Overschie staan al in de planning. Kom gezellig langs!

Juli:
Zaterdag 20 juli, Open dag Volkstuinvereniging Maasland van 10.00-15.00 uur
Breeveldpad 2 in Maasland

Augustus:
Zondag 25 augustus, Van Marken Dag van 11.00-17.00 uur
Agnetapark, Zocherlaan 9 in Delft

September:
Zondag 1 september, Bieslanddag van 10.00-17.00 uur
Rondom Delftse Hout plas bij Surf&supclub Plané

Zaterdag 14 en zondag 15 september, Kethel Fair van 12.00-17.00 uur
Kerkweg 51-53 in Schiedam-Kethel

Zaterdag 21 september, Festival Delft fietst van 10.00-17.00 uur
Vesteplein en Bastiaansplein in Delft

Oktober:
Zaterdag 12 oktober, Boerenoogstfeest van 12.00-16.30 uur
Adrianushoeve, Woudweg 26 in Schiedam

Ook al in de planning staat de kerstmarkt in Rotterdam Overschie, daarover later meer.

Kom gezellig langs voor een praatje met de vrijwilligers, zij voorzien iedereen graag van informatie. Er zijn ook handzame folders van fiets-, wandel- én vaarroutes bij ze te krijgen. Uiteraard vinden ze het leuk als je lid wordt van de vereniging, of iemand als cadeau lid maakt, om meer draagvlak te creëren.

Heb je zin om ook informatievrijwilliger te worden? Je staat 2 tot 3x per jaar telkens zo’n 2 à 3 uur in een kraam en altijd samen met een ervaren vrijwilliger. Interesse? Neem contact op met Thea en/of Marjanne, de teamcoördinatoren, via infokraam@middendelflandvereniging.nl.

Foto MDV-kraam op Midden-Delfland Dag 2024: Marjanne Zuijderwijk

Volg je ons ook op MDV-Facebook- en –Instagram? Liken/delen wordt gewaardeerd! En wil je de Midden-Delfland Vereniging steunen en de Midden-Delfkrant ontvangen, word lid of maak iemand (familie, buur, collega) bijv. als cadeau lid, klik hier voor het inschrijvingsformulier. Ben je al lid en breng je een of meer leden aan, dan ontvang je een leuke verrassing, klik hier en lees meer hierover.