De Midden-Delfland Vereniging is dit voorjaar met haar vertrouwde informatiestand weer van de partij op diverse markten en andere evenementen. Handige fiets- en wandelkaarten en nog veel meer liggen klaar. Wie wil weten wat er allemaal te beleven en te doen is in ons mooie gebied: onze informatievrijwilligers weten meestal raad!

Informatie-avond Midden-Delfland Dagen woe 23 mei 19.30 uur in De Koe
Ben je ook geïnteresseerd om een keer in een informatiestand doel en belang van de vereniging uit te dragen, neem dan contact op met standcoördinator Roos Heijdra: roos@middendelflandvereniging.nl, 06-26716848. Of kom langs op de informatie-avond over de Midden-Delfland Dagen op woensdag 23 mei 19.30 u. in het verenigingsgebouw De Koe, Burg. Musquetiersingel 40, Schipluiden. De twintigste MDD-editie (16&17 juni) nadert, vele handen maken licht werk!