Vrijdag 14 december wordt een drukke slotdag voor de informatievrijwilligers van de Midden-Delfland Vereniging en hun coördinator Roos Heijdra. Op liefst drie kerstmarkten in de regio (Den Hoorn, Overschie en Maasland) is de vereniging met een kraam aanwezig.

‘We staan altijd met z’n tweeën bij de kraam, zo nodig een vroege en een late dienst. En niet alleen dienen de kramen bemenst te worden, er moeten ook spullen aan- en weer afgevoerd worden. Een hele organisatie, in goede handen bij Roos’, aldus Ria Zeeuw.

Kerstmarkten zijn niet voor koukleumen, het kan wel eens een beetje fris worden. Dik aankleden is het motto en de sfeer maakt alles goed: het is altijd druk en gezellig en, ook belangrijk, er zijn allerlei lekkernijen te koop.

Voor wie een kijkje wil komen nemen op deze altijd sfeervolle kerstmarkten, 14 december is de vereniging van de partij in Den Hoorn (16.00 – 21.00 uur), Overschie (18.00 – 21.00 uur) en Maasland (18.00 tot 21.30 uur). NB klik op de linkjes voor nadere informatie.

De dienstdoende vrijwilligers heten iedereen van harte welkom aan de kraam!