‘Grutto’s, de allerliefsten’, staat boven het laatste artikel van Kees van Paassen in de nieuwe Midden-Delfkrant.

Tot haar spijt neemt de redactie in het zomernummer dus afscheid van Kees. Al decennia, vanaf zijn pensioen zelfs dagelijks, trok hij in zijn onafscheidelijke kano de polder in om de natuur te ervaren. Vanaf 2011 konden de lezers van het MDV-magazine meegenieten van wat hij zag en hoorde. Zijn waarnemingen en gedachten zijn al die jaren boeiende onderdelen van de Midden-Delfkrant.

Kees is inmiddels de 90 gepasseerd en stopt met de artikelen. ‘De redactie dankt hem bijzonder hartelijk voor zijn unieke, kleurrijke en vaak licht humoristische bijdragen over het door hem zo geliefde paradijselijke Midden-Delfland’, aldus Aad van Winden.
Klik hier voor de volledige inhoud van het MDK-zomernummer.

Foto Kees van Paassen op de Vlaardingervaart: Heleen Paalvast

Volg je ons ook op MDV-Facebook- en –Instagram? Liken/delen wordt gewaardeerd! En wil je de Midden-Delfland Vereniging steunen en de Midden-Delfkrant ontvangen, word lid of maak iemand (familie, buur, collega) bijv. als cadeau lid, klik hier voor het inschrijvingsformulier. Ben je al lid en breng je een of meer leden aan, dan ontvang je een leuke verrassing, klik hier en lees meer hierover.