• Dit evenement is voorbij.

De Midden-Delfland Vereniging heet u en Westlanders in het bijzonder van harte welkom in De Lier, in het gebouw van Priva (Zijlweg 3).

De vereniging doet veel voor het mooie open landschap van Midden-Delfland. Er worden wegen en paden aangelegd, en bomen geplant, denk aan de herinrichting van het Kraaiennest op de grens van Maasland en De Lier. Zijn we daar tevreden mee? Moet het meer of juist minder of anders? Wat speelt zich er allemaal af op de grens van stad en land?

Aftrap
Voorzitter Koos Karssen trapt deze gezellige en informatieve avond voor onze achterban af. Daarna neemt Jeannette van Zeijl uit Kwintsheul het stokje over. Zij verbindt Westland en ons gebied: wat delen we en waarin verschillen we. Uilenkenner Michel Kuijpers van de Vogelwerkgroep Midden-Delfland vertelt na de pauze over de ‘nachtploeg’ van Midden-Delflandse vogels.
Handige (gratis) fiets-, vaar- en wandelkaarten liggen klaar, alsmede ons nieuwste boek Polderen over de A4 in Midden-Delfland. Inpassing en compensatie.

De toegang is gratis, wij trakteren. Ook niet-leden zijn van harte welkom. A.u.b. even laten weten dat je komt (met eventuele introducés) aan Wil van Dalen: wil@middendelflandvereniging.nl, 06 – 10 19 40 79. Vanaf 19.30 uur staat de koffie met iets lekkers klaar. Graag tot woensdagavond 29 mei!

Deel dit bericht op je eigen Social Media!

Ga naar de bovenkant