• Dit evenement is voorbij.

Zaterdag 12 oktober is het jaarlijkse Boerenoogstfeest op de Adrianushoeve (Woudweg 26, Schiedam).

Bezoekers kunnen tussen 12.00 en 16.00 uur struinen en proeven op de streekmarkt met (h)eerlijke lokale producten. Tegen een kleine vergoeding kun je lekkernijen mee naar huis nemen. Op het terras bij de hooiberg is lekkers verkrijgbaar en er is sfeervolle muziek. Er zijn demonstraties schapen drijven en oude ambachten zoals spinnen en wol vilten herleven. Loop ook binnen in het museum van oude (agrarische) gereedschappen en gebruiksvoorwerpen.

De jongste bezoekers kunnen het kabouterpad lopen, knutselen of geschminkt worden en nog veel meer.

Midden-Delfland zoekt de verbinding
Schaapskudde Vockestaert, ANV Vockestaert en de Midden-Delfland Vereniging organiseren het Boerenoogstfeest en zijn zelf ook vertegenwoordigd met een stand. Hun vrijwilligers delen graag informatie over hoe te vertoeven in het groen en delen (gratis) fiets- en wandelroutes uit. Dat alles onder het thema ‘Midden-Delfland zoekt de verbinding’.

Het Boerenoogstfeest wordt mede mogelijk gemaakt door Fonds 1818, gemeente Midden-Delfland, Loswal “De Bonnen” en Fonds Schiedam Vlaardingen e.o.

Foto: MDV

Volg je ons ook op MDV-Facebook- en –Instagram? Liken/delen wordt gewaardeerd! En wil je de Midden-Delfland Vereniging steunen (en de Midden-Delfkrant ontvangen), word lid of maak iemand (buur, collega, familie) bijv. als cadeau lid, klik hier voor het inschrijvingsformulier. Ben je al lid en breng je een of meer leden aan, dan ontvang je een leuke verrassing, klik hier en lees meer hierover.

Deel dit bericht op je eigen Social Media!

Ga naar de bovenkant