De Midden-Delfland Vereniging kijkt terug op een jaar met oergezellige ledenactiviteiten.

Het jaar begon heel koud met de fruitbomensnoei in ‘t Woudt, in het voorjaar zagen groot en klein hoe blij de koeien van de familie Van Winden de wei in dansten, de deelnemers aan de bomenfietstocht in september hoorden allerlei interessante verhalen over knotwilgen en andere kanjers, weer andere deelnemers genoten van verhalen en wijn bij de Wijnboerderij Vlaardingen in oktober.

De werkgroep Ledenactiviteiten broedt al een tijdje op plannen voor 2019.  Nieuwsgierig? Alvast een paar hints: excursie met gids hoogheemraadschap in gemaal de Zaayer, wolken kijken met weerman Huub Mizee van TV West,  op stap in buurtschap de Kandelaar, (historische) fietstocht, wildpluk/kookworkshop enz enz.

Houd de website en de nieuwsbrief van de vereniging in de gaten voor het precieze wat, waar en wanneer. Tot ziens!

Niet-leden zijn ook welkom maar doe mee en word lid of maak iemand bij wijze van (kerst)cadeau lid, want dan heb je een streepje voor!

Foto: Ceciel Sillevis