‘Ook dit jaar vond in Overschie weer de traditionele kerstmarkt plaats en laat het maar aan de Overschieënaars over om hier een in alle opzichten groot succes van te maken. Rond de zestig kramen met de meest uiteenlopende uitstallingen waren in een lange sliert in de Dorpsstraat opgesteld, sfeervol verlicht, met hier en daar kerstzang, muziek en veel bezoekers. De kerken waren open om wie daar behoefte aan had diverse soorten warmte te bieden. Het was koud buiten.

Vanzelfsprekend waren er ook twee ijskonijnen van de Midden-Delfland Vereniging van de partij. Leo Heijdra is niet alleen bestuurslid en lid van de werkgroep Ruimte, hij is ook inzetbaar als ‘standwerker’ en we hadden samen een levendige avond aan de kraam. Gelukkig maar, het hielp tegen de kou en de tijd vloog.

Er waren volop geanimeerde gesprekken en de reflecterende armbanden die we mochten uitdelen vielen in de smaak. Ouders een nieuw lidmaatschap, kinderen een armband, iedereen blij. Vier leden konden we noteren en daarnaast hebben veel bezoekers kennisgenomen van onze vereniging en ligt er nu op hun tafel een Midden-Delfkrant. Op naar de 4000 leden!

Fijne kerstdagen en een heel mooi 2019 gewenst.’
(bijdrage en foto van Ria Zeeuw)