Sinds kort is Jandirk Hoekstra aan de slag als polderarchitect voor heel Midden-Delfland. Hij treedt op als adviseur bij bouwplannen in het buitengebied. De Midden-Delfland Vereniging is positief en heel benieuwd naar zijn inbreng. Het cultuurhistorische gevormde landschap van Midden-Delfland is van cruciaal belang en tegelijkertijd ook kwetsbaar.

Opdracht
De gemeente Midden-Delfland zet zich in om het landelijk gebied open en groen te houden en de landschappelijke kwaliteit te vergroten. De polderarchitect levert hier een bijdrage aan. Als onafhankelijk adviseur geeft hij gevraagd en ongevraagd advies over initiatieven, plannen e.d in het landelijk gebied. Hij adviseert vrijblijvend zowel inwoners, ondernemers en ontwikkelaars als overheden en gebiedsorganisaties zoals de Midden-Delfland Vereniging.

Jandirk Hoekstra was de afgelopen vijf jaar onder andere actief als provinciaal adviseur ruimtelijke kwaliteit in Noord-Holland.  Als polderarchitect is hij een dag in de twee weken aanwezig in Midden-Delfland.

Contact
Wilt u kostenloos advies van de polderarchitect? Neem dan contact op met de gemeente Midden-Delfland, of stuur een e-mail aan polderarchitect@middendelfland.nl.