Ben je MDV-lid, MDV-vrijwilliger of lid van een van de MDV-werkgroepen? Vind je het belangrijk dat de Midden-Delfland Vereniging bekender en groter wordt en zo meer invloed kan uitoefenen, help dan mee aan de Midden-Delfland Dag op zaterdag 15 juni.

Vele handen maken licht werk. En vele handen maken zo’n dag nog leuker. Thea en Marjanne zijn druk bezig om de bezetting van de MDV-informatiekramen rond te krijgen. Voor een paar uurtjes zoeken zij nog helpende handjes voor de kraam in ’t Woudt 10-12 uur (voor de overige kramen op de Levende Buitenplaats en Museum Het Tramstation hebben zich mensen aangemeld).

Informatiekraam
Je staat in elk geval gezellig met zijn tweetjes in de informatiekraam. Je vertelt bezoekers en voorbijgangers allerlei informatie en weetjes over het Midden-Delflandgebied en de vereniging. Er liggen daarvoor handzame fiets- en wandelfolders, van bijv. de 50 Ommetjes, in de kraam. Daarnaast liggen er Midden-Delfkranten die mensen gratis mogen meenemen. Het zou leuk zijn als je door je enthousiasme nieuwe MDV-leden welkom kunt heten.

Heb je tijd en zin op 15 juni, sluit je dan aan en stuur een mail naar: infokraam@middendelflandvereniging.nl. Uiteraard word je tijdig uitgebreid verder geïnformeerd door Thea en Marjanne!

Foto MDV-kraam op Oranjemarkt 2024 in Maasland: Marjanne Zuijderwijk

Volg je ons ook op MDV-Facebook- en –Instagram? Liken/delen wordt gewaardeerd! En wil je de Midden-Delfland Vereniging steunen en de Midden-Delfkrant ontvangen, word lid of maak iemand (familie, buur, collega) bijv. als cadeau lid, klik hier voor het inschrijvingsformulier. Ben je al lid en breng je een of meer leden aan, dan ontvang je een leuke verrassing, klik hier en lees meer hierover.