Laden Evenementen
  • Dit evenement is voorbij.

Woensdag 10 april vindt de algemene ledenvergadering van de Midden-Delfland Vereniging plaats. Na de pauze geeft Floor Koornneef een presentatie over het Kraaiennest dat is ‘omgetoverd’ tot een waar vogelparadijs. Inloop vanaf 19.30 uur, de ALV start om 20 uur. Locatie: gebouw De Schelp, Burg. Musquetiersingel 56, 2636 GG Schipluiden.

Op het voorlopige programma staan:

• Vaststellen van het verslag van de ALV van 11 april 2023
  • Terugblik op activiteiten in 2023, overzicht activiteiten in 2024, o.a. Midden-Delfland Dag (za 15 juni), thema-avonden, ledenwerfactie, vernieuwing website, nieuwe werkgroep Milieu
  • Het financieel jaarverslag/jaarrekening 2023, verslag en (her)benoeming van de kascommissie, begroting 2024, contributievoorstel
  • Goedkeuring herziene statuten (klik hier voor meer informatie en conceptakte)
  • Aftredend en herkiesbaar bestuurslid is (penningmeester) Ron van Wijk. Eventuele andere kandidaten gelieve zich z.s.m. te melden of te worden aangemeld per mail bij Martin Visser: secretaris@middendelflandvereniging.nl
  • Gelegenheid voor reacties/vragen
  • Na de pauze: Van Kraaiennest naar Gruttoplas door Floor Koornneef van Vockestaert, projectleider Weidevogelpact Midden-Delfland.
  • Informele afsluiting met een drankje.

De ALV-stukken vind je onderaan. Tijdens de vergadering is een aantal papieren exemplaren beschikbaar.

Aanmelding
Zien we je ook op woensdag(avond) 10 april? Aanmelding wordt op prijs gesteld, dit kan via secretariaat@middendelflandvereniging.nl of bel 06-42105407 op maandag en woensdag.

Foto: Renata de Wit

Vergaderstukken:

Deel dit bericht op je eigen Social Media!

Ga naar de bovenkant